معرفی سرویس خرید اعتباری تالی

معرفی سرویس خرید اعتباری تالی

بارها شده که به خرید رفته‌ایم و کارت بانکی خود را همراه نداشتیم و یا مجبور به پرداخت مبلغی شدیم که خارج از توانایی مالی ما نبوده است اما در لحظه آن را در حسابمان نداشتیم. در این حالت معمولاً مجبور به قرض گرفتن مبلغ مورد نیازمان از یک دوست یا آشنا می‌شویم و یا از خرید کردن منصرف می‌شویم.

بنابر اعلام تالی، پس ما به صورت روزانه ممکن است با دو مشکل اساسی روبرو شویم: نداشتن پول مورد نیازمان در لحظه و همراه نداشتن کارت بانکی یا پول نقد. در بسیاری از نقاط دنیا، افراد از دو روش بسیار محبوب برای خرید کردن استفاده می‌کنند. خرید با کارت اعتباری و یا استفاده از سرویس‌های “الان خرید کن، بعداً پرداخت کن” که به اختصار به آن‌ها BNPL گفته می‌شود. ساز و کار خرید با هر دوی این روش‌ها تا حدود زیادی به یکدیگر شبیه است و عمده تفاوت در تعداد فروشگاه‌هایی است که می‌توان در آن‌ها خرید کرد.

 

آیا چنین سرویس‌هایی در ایران نیز فعالیت می‌کنند؟

به طور خلاصه، بله. برای مثال سرویس تالی یک سرویس خرید اعتباری در فروشگاه‌های آنلاین و حضوری است که به تازگی شروع به کار کرده است. تالی از دسته سرویس‌های “الان خرید کن، بعداً پرداخت کن” به حساب می‌آید که نمونه‌های خارجی آن مانند Affirm و Klarna در بسیاری از کشورهای دنیا فعال هستند و از محبوبیت بالایی نیز برخوردارند؛ به طوری که طبق آمار حدود ۴۵ میلیون نفر از مردم ایالات متحده، هم‌اکنون عضو حداقل یکی از این سرویس‌ها هستند. رشد ۸۰ درصدی مخاطبان خرید اعتباری نسبت به سال ۲۰۲۰، نشان از اقبال گسترده مردم به این روش خرید دارد.

 

چگونه اعتبار تالی دریافت کنم؟

ساز و کار ثبت‌نام در تالی بدین شکل است که شما پس از ثبت درخواست دریافت اعتبار، وارد فرایند اعتبارسنجی می‌شوید. اگر در فرایند اعتبارسنجی مورد خاصی وجود نداشته باشد، مورد تایید تالی قرار می‌گیرید و سپس مبلغی (با توجه به گردش مالی و خوش حسابی شما) به عنوان اعتبار اولیه به شما تعلق می‌گیرد. پس از دریافت اعتبار شما می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با تالی خرید کنید و پول آن را بعدا تسویه کنید. این حساب اعتباری به صورت مجازی است و کارت فیزیکی هم برای آن صادر نمی‌شود. حساب اعتباری تالی در اپلیکیشن آپ فعال می‌شود و برای استفاده از اعتبار تالی باید از این اپلیکیشن استفاده نمایید. در ضمن اگر تا تاریخ معین شده مبلغی که هزینه کردید را با تالی تسویه نمایید، کارمزدی روی حساب شما در نظر گرفته نمی‌شود. همچنین فارغ از مشتریان حقیقی که می‌توانند به صورت مستقل در تالی ثبت نام و اعتبار دریافت کنند، سازمان‌ها نیز می‌توانند با ثبت درخواست خود در وب‌سایت تالی، امکان خرید اعتباری را برای کارمندان خود مهیا سازند.

با اعتبار تالی از کجا می‌توانم خرید کنم؟

حدود ۶۰۰ هزار دستگاه پوز آپ در فروشگاه‌های سراسر کشور و تعداد زیادی فروشگاه زنجیره‌ای از قبیل شعب تهران جانبو و هایپرمی هستند که می‌توانید از آن ها به صورت حضوری خرید کنید. اما علاوه بر خرید حضوری، شما می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی طرف قرارداد تالی مانند بانی‌مد، پیر کاردین، شیانچی و بسیاری فروشگاه دیگر که هر روز هم به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود، خرید نمایید. برای خرید از این فروشگاه‌های اینترنتی، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که پس از انتخاب کالای موردنظر خود به صفحه پرداخت بروید و به جای درگاه پرداخت بانکی، درگاه پرداخت اعتباری تالی یا آپسان را انتخاب نمایید و هزینه خرید خود را به صورت اعتباری پرداخت کنید. برای اطلاع از فروشندگان آنلاین طرف قرارداد با تالی نیز می‌توانید به وب‌سایت تالی مراجعه نمایید.

 

اعتبار اولیه‌ای که به من تعلق می‌گیرد به چه میزان است؟

پس از بارگذاری مدارک در وب‌سایت تالی و انجام فرایند اعتبارسنجی، با توجه به تاریخچه گردش مالی شما اعتبار اولیه‌ای برای حسابتان در نظر گرفته می‌شود اما حداقل اعتبار اولیه برای کاربران ۲۵۰ هزار تومان است که با توجه به خوش‌حسابی کاربر در بازپرداخت اعتبار، به صورت پلکانی افزایش می‌یابد.

شما هم می‌توانید همین امروز و با ثبت‌نام در این صفحه درخواست اعتبار تالی دهید و از خرید اعتباری در فروشگاه‌های طرف قرارداد تالی لذت ببرید.

بر چسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
×

پشتیبانی کیانت

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟