جستجو در سایت

سوالات متداول :

۱) اصطلاح رانژه کردن خط به چه معناست؟

برقراری ارتباط تلفن مشترک با اسپیلیتر شرکت سرویس دهنده توسط مخابرات را عمل رانژه کردن می گویند.

۲) من قبلا از یک شرکت دیگر خدمات ADSL دریافت کرده ام و می خواهم از سرویس کیانت استفاده کنم،آیا برای من امکانپذیر می باشد از مودم قبلی استفاده کنم؟

در صورتی که مودم شما با سیستم شبکه کیانت مشکلی نداشته باشد می توانید از همان مودم استفاده کنید بنابراین باید مشخصات مودم شما توسط بخش فنی شرکت، بررسی گردد.

۳) منظور از حجم ترافیکی چیست؟

کلیه عواملی که باعث می شود در حین کاربا اینترنت فایلی بر روی کامپیوتر شما ذخیره شود یا فایلی از کامپیوتر شما فرستاده شود بعنوان حجم ترافیکی محسوب می شود، بعنوان مثال شما یک صفحه اینترنت باز می کنید که چند کیلو بایت از این سایت بر روی کامپیوتر شما ذخیره می شود که بعنوان حجم ترافیکی محسوب می شود.

۴) چگونه می توان از حجم باقیمانده ترافیک حجمی خود با خبر شد؟

با مراجعه به بخش امور مشترکین در وب سایت می توان میزان مصرف سرویس خود را چک کرد.

۵) مصرف رایگان کاربران شرکت کیانت چه ساعاتی در روز می باشد؟

استفاده از سرویس های این شرکت از ساعت ۱ صبح تا ۷ صبح رایگان می باشد.

۶) آیا با کلیه کارت های عضو شتاب می توان شارژ الکترونیکی انجام داد؟

بله، در حال حاضر کلیه دارندگان کارتهای بانکی عضو شتاب بدون هیچ مشکلی می توانند شارژ اینترنتی انجام دهند.

۷) آیا بعد از اتمام شارژ می توان از سرویس شبانه استفاده کرد؟

خیر، استفاده از سرویس شبانه در صورت داشتن شارژ سرویس امکان پذیر می باشد.

فرم ارسال سوال :

  1. (الزامی)
  2. (الزامی و صحیح)
  3. (الزامی)
  4. Captcha
 

support
پشتیبانی کیانت
02333629335
تیکت پشتیبانی
Please Wait
Please Wait